måndag 7 november 2011

Piercing och resa?

Min lilla tös vill pierca naveln.. Egentligen tycker jag att det är lite tidigt och något hon kunde vänta med några år, men jag förstår att grupptrycket är hårt på en tonåring nu. Jag hoppas i alla fall att jag kan få ihop lite pengar till en resa över till fastlandet för att vara med när hon ska göra det. Att jag ska betala själva piercingen har jag ju redan lovat henne, det får bli en försenad 15-årspresent. Om jag kommer över tänkte jag att vi (jag?) kan passa på att ta en runda på IKEA samtidigt och kanske köpa lite julklappar och så.. Jag har faktiskt aldrig varit på IKEA i Kalmar, så det vore en trevlig dagsutflykt.

1 kommentar:

  1. vadå grupptryck? har valt det själv och du lovade 15 :P
    ja vi kan gärna gå en runda på IKEA med tanke på att pappa inte vill gå ;D puss och kram

    SvaraRadera