torsdag 3 november 2011

Dags att sälja av lite!

En bloggkompis tipsade mig om att lägga ut lite till försäljning i bloggen. Det är sant, det sparar man ju in annonskostnaden på. ;-) Just nu har jag mest helt nya kläder och där vill jag ju gärna ha något i närheten av vad jag betalade förstås, men framöver ska jag lägga ut en del beg. också och det lovar jag att försöka ge ett väldigt bra pris på, för vi har inte plats för mer kläder här nu! ;-) Ny oanvänd FIX-jacka 3-i-1, strl. 92. Prisidé 400:- + ev. frakt.
Ny, oanvänd FIX-overall strl. 68. Prisidé 350:- + ev. frakt.

Begagnad FIX-overall strl. 104 (pyttelite nött på ena knät.) Prisidé 150:- + frakt.


Helt ny oanvänd FIX-overall strl. 92. Prisidé 400:- + ev. frakt.


Helt ny oanvänd bävernylonoverall från Åhléns strl. 92. Prisidé 400:- + frakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar