torsdag 17 november 2011

Nähä, en tur på sta'n och lite frisk luft kanske?

Bläh, när jag vaknade idag var det tjockt i halsen och jag kände mig febrig och hade huvudvärk. Det värsta gick över när jag hade pratat en stund i telefon med BUP och fått igång rösten ordentligt och en Alvedon tog bort värsta huvudvärken.

Nu ska Viljar och jag ner på sta'n och se om vi hittar något han kan ha på sig på syskonfotograferingen imorgon och så ska jag in på Apoteket och köpa lite vitaminer till Vendel och lite annat smått och gott. :-) Kanske att jag orkar ta mig ner till Babyproffsen och kolla om de har något bra (läs bilstol) på rea att köpa i julklapp till mig. Lekstugan (leksaksbutiken) ligger ju bredvid, så kanske att barnen får något i Tomtens säck också. ;-) Inte leksaker, för det har de så det räcker och blir över, men jag tänkte se om jag hittar några roliga och *prettovarning* pedagogiska spel och pussel som de små sötisarna kan öva koordination, turtagande och logiskt tänkande med. :-)

Ha en fin dag i höstkylan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar