söndag 30 oktober 2011

Korvstoppning!

Här har flera veckor förflutit utan nämnvärda "happenings" i almanackan. Så vaknar jag till liv lite och vad händer då? Jo, alla möten och viktiga händelser äger rum samtidigt! Nästa vecka ska jag t.ex. till Arbetsförmedlingen på förmiddagen och efter en timmes "rast"är det dags att ta sig till psykologen. När jag läste tidningen igår såg jag att Af hade ett intressant "seminarium" i samarbete med Socialförvaltningen om jobb inom min sektor, men det är precis samma tid som psykologen och det vill jag inte avboka, speciellt inte eftersom jag ju redan har en tid på Af samma dag..

Joråmensåatt.. här va're tryck i nöjeslivet, som moster säger.

1 kommentar:

  1. Visst är det typiskt att allt intressant händer på samma gång.
    Vänta tills du blir pensionär ska du se att det går någon slags ödesbestämd ruti i det där. Först händer ingenting hela veckan. Sen ska plötsligt tre gubbar från olika ställen komma just på tisdag när du ändå har hemtjänstgummorna städande och andra görande inköp samtidigt som du drabbats av rännskita och hunden har bajsat i vardagsrummet.
    Kramar från pappa

    SvaraRadera