lördag 26 februari 2011

Förnyelse...

Jag glömde ju i värsta sjukruschen här.. Saga och jag hade en liten fixardag igår när småttingarna var på respektive dagis. Vi hade båda "utväxten Allan" och bestämde oss för att åtgärda det innan Saga skulle hem till sin (icke så färgningskunnige) pappa.

Sagt och gjort, vi hade en liten spa-stund och fixade till våra frisyrer med nya nyanser. Sagas hår blev ljusbrunt (fast jag tyckte att det såg rätt mörkt ut) med hjälp av någon produkt från Garnier som COOP reade ut för under 50-lappen. Själv hittade jag en toning i en cool nyans; Foxy red, från H&Ms eget sortiment, även den för under 50 spänn, fast det var ordinarie pris. Jag hade hoppats på lite mer rött än den brunröda som blev resultatet, men jag är riktigt nöjd ändå! Tyvärr blir det inga bilder eftersom kamerabatteriet la av väldigt lägligt just när vi skulle applicera färgen.

Nåja, ombyte förnöjer i alla fall och nu har jag ingen ful utväxt att skämmas över. :)

1 kommentar: