onsdag 12 maj 2010

Spanskt lotteri jag inte deltagit i - någonsin..

Ser man på! Jag fick just ett mail: Dear Sir/Madam (ja, det är inte lätt för de stackarna att veta att mitt namn är ett tjejnamn.) Du har vunnit en miljon euro i något spanskt lotteri (som jag inte ens visste om att jag var med i.) Eftersom de kanske hade förväxlat vinnarna skulle jag skicka in alla mina person- och bankuppgifter till dem. Däremot fick jag inte berätta det här för någon innan de hade rett ut vem som egentligen vunnit och det får man ju förstå, de vill ju inte ha flera människor som hävdar rätten till en miljon euro vardera.. Ooops, nu berättade jag ju här i bloggen om det, betyder det att jag inte får min miljon nu? :o ;)

2 kommentarer:

  1. Järnspikar, nu missade du ditt livs chans syrran! :-o
    Varför skickade du inte bara in alla dina person- och kontouppgifter som de bad dig om och höll tyst? (och höll tummarna att de inte länsade alla dina konton utan kanske bara ditt pensionssparande och andra långsiktiga buffertar)
    ;-)!
    Sjukt hur vissa håller på! Tänk att några få promille går på det också. Det är sånt bedragarna kan livnära sig på...

    SvaraRadera
  2. Ojdå, nu såg jag att du hittat till min blogg också och att du sett namninsamlingen. Kanon!

    SvaraRadera