måndag 2 maj 2011

Resfeber..

Ja, nu är det mesta packat, men det är ändå många saker som ska med som jag inte kan packa förrän imorgon. Vemunds kudde, min mobil, tandborste och plånbok, så'na saker.. Det gör mig lite stressad att inte ha precis allt klart, men jag har ju nästan hela dagen på mig imorgon också. Vemund och Vendel ska vara på dagis, så jag kan säkert få lite lugn och ro att ha koll på att allt kommer med. Maken har lovat att städa ur bilen, men det blir inte förrän imorgon, så jag kan inte packa in varken väskor eller säng/vagn nu, men det hinns väl också. Båten går vid 17, så vi ska försöka vara där nere vid 16.15 senast. Måste kolla att jag har bokningsnumret och allt också, sen är det bara att köra försiktigt genom de mörka smålandsskogarna, hem till bästisen! :)

1 kommentar:

  1. ja resvägen är inte för munter men målet destobättre :) Ser fram emot ankomst :)
    massa kramar från bästisen

    SvaraRadera