tisdag 10 maj 2011

Så himla glad och tacksam!!

I fredags när jag ännu var kvar på fastlandet fick jag ett sms i mobilen att jag hade ett paket att hämta ut på Schenker här hemma. Spännande, spännande. Tyvärr hann jag inte hämta det under helgen och inte heller igår, men idag hade jag äntligen möjlighet att få ut det.

När jag kom hem var det som rena julafton! En kompis, som jag aldrig träffat irl men pratat med väldigt mycket på nätet, hade skickat ett stort paket med mammakläder till mig och även skickat med några hemstickade blöjbyxor till bebisen!! Så himla gulligt! Just nu har jag inte råd att ge henne ett öre för kläderna, men hon sa att det är okej. Fatta vilka fina människor det finns! Jag hoppas att min ekonomi snart blir bättre så att jag kan föra över åtminstone lite av vad kläderna är värda till henne. :)

Nu har jag lite nytt att gå runt i och slipper ha samma "gamla kläder" dag ut och dag in. Även om kläderna var "gamla" för henne så är de ju som sagt "nya" för mig. Lycka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar