fredag 22 april 2011

Fullt ös...

..som vanligt på senaste tiden. Vi har packat och plockat mer och haft två visningar till, en i fredags för en vecka sedan och en i måndags. Tyvärr verkar spekulanterna inte så begeistrade. Kanske är husbehovet i det här området redan tillgodosett? Det var ju en 3-4 hus på raken som gick i raketfart, men nu är det 3 nya som ligger ute, utan bud.. Vi fortsätter att hoppas och hålla tassarna i alla fall.

Vemund och Vendel har påskpysslat på sina respektive dagis och kommit hem med jättefina (jag menar det verkligen) alster som nu pryder vårt hem. Vem kunde ana att Vemund var så pysslig..? ;) Jag för min del gissar på en del hjälp från personalen.

Idag är det långfredagen och jag minns hur seeeg den var när jag var barn. Inget på teve, inga affärer öppna och det var knappt man fick gå ut på gården. Tur att tiderna förändras trots allt. Nu har Vemund och jag fikat lite medan Vendel sett på film och maken pysslat i sin mors garage. Lite mindre segt än mina barndomslångfredagar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar