onsdag 27 april 2011

Tvättdag!

Björk.. Aaatjooo!


Idag blir det till att ta hand om någon veckas ackumulerade tvätt. Det blir ganska mycket i den här familjen, om man säger så. Stackars tvättmaskinen och tumlaren. Egentligen är det fantastiskt torkväder ute, men både jag och maken är så otroligt pollenallergiska, så att låta tvätten hänga ute nu är ju bara dumt. Det är synd, för det finns väl inget som luktar godare än lakan som fått hänga ute och torka i sol och vind? Jo, det skulle vara lukten av en nyfödd bebis då. Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. haha...ja, kanske skulle ha köpt en GPS när jag ändå var i farten ;-) fast då hade vi ju inte fått sett stockholm by night, och det gör man ju inte ofta nu för tiden så det gäller att passa på ;-)

    SvaraRadera
  2. farmor ville att jag skulle skaffa sommarjobb jag bara visst då kollar jag efter ett på Gotland hon bara nej jag tycker här så jag bara men jag måste va på Gotland och hon bara händer det något specilet eller?!!? jag bara eeehhh.... jaaa :D

    SvaraRadera
  3. Kela: Jo, Stockholm är fint nattetid, men ändå... ;)

    Saga: Haha, men du, det är dags att söka nu på allvar om du vill ha jobb. Kolla in kommunens hemsida. :)

    SvaraRadera