fredag 13 augusti 2010

Visby 8 och 9 augusti 2010

Vi bestämde oss för att ta en runda på sta'n, maken,
Saga, Vendel, Vemund och jag.
Vår fina Gesslein Panorama fick massor av kommentarer
och en turist fotograferade den t.o.m!! (Inte tom, Vemund låg ju där.)
Saga hittade en tröja helt i hennes smak.
Det blev en present från bonuspappa..
Finaste Vendel väntade utanför tröjbutiken
när syrran shoppade!
Skönt att vila en stund mellan butikerna..
Vi hade stämt träff med min mor och hennes sällskap
som skulle se Valdemar Atterdags orättmätiga inträde i Visby.
Vendel ville inte åka hem innan han fått rida på lammet
- och blivit fotograferad på detsamma.
På måndagen bjöd mamma och hennes sällskap på glass
nere vid hamnen. Saga poserar på parkeringen.
Lite får man unna sig trots LCHF..
Pepparkakssmak och polka!
Till och med maken njuter i fulla drag!

Jag har redan ätit upp min glass, jag.
Min mamma fick ha Vemund i famnen när vi andra åt glass..

Naturligtvis ville Vendel också sitta hos mormor en stund!

5 kommentarer:

  1. Vad avundsjuk jag är på den vagnen! =)

    Du och tösabiten är verkligen lika, Sen att hon ser ut som 15-16 och du som 25 gör att ni ser mer ut som systrar än mor och dotter =)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina barn du har! <3 Saga kommer att bli livsfarlig för grabbarna, om hon nu inte redan är det! ;)

    SvaraRadera
  3. Va roligt med så fina bilder! Kul å se lite.. Kram Kusin Jeanette

    SvaraRadera
  4. Fin dräkt Babbie har, blir också sugen på att skaffa en... :-)
    Du har inte lust att sy en syrran? *blink blink*

    SvaraRadera
  5. en utav dom få bilderna jag gillar på mig själv ;P <3

    SvaraRadera