fredag 2 april 2010

Vinstregn...

Nu blir det tätt mellan inläggen, men Vemund leker så snällt i sin babysitter och Vendel leker "robot" med sin pappas prylar som accessoirer. =)

Jag såg på Eff-ell igår att min bästis vunnit godis från Ekorren (inte jag då) och själv fick jag ett meddelande på Facebook från Imse Vimse att jag vunnit ett presentkort från dem på 500:- att handla för i deras webb-butik. Det var inget aprilskämt! Jag blev jätteglad, för det innebär att jag nu med gott samvete kan köpa två par ullytterbyxor till Vemund. Jag har dragit lite på det för de kostar ju en slant, men å andra sidan så är de perfekta som nattblöjor och de håller lång tid. Jag ska nog lägga på två hundralappar själv så får jag en AIO och ett fläcktvål också. *lycklig*

5 kommentarer:

  1. tja det var bara lite godis men en vinst är en vinst som jag skrev på min blogg :) inte var det några 500kr (rattis grattis) direkt men kul ändå för min lilla påskvårdikt. ekorrens ekologiska godis :) erica

    SvaraRadera
  2. Alvin är lite mer än 4månader nu ;-) Men började använda den då han var lite mer än 3mån. Hur nöjd som helst med bumbon!!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Såg att du kommenterat i min blogg, roligt att se din sida och grattis till vinsten. Fanns lite som jag vill läsa närmare såg jag när jag tittade igenom din blogg lite snabbt!
    Ha en skön påsk, jag återkommer!

    SvaraRadera
  4. Åh, Grattis till vinsten! Mycket pengar....

    SvaraRadera
  5. Tack allihop!

    Ja, 500:- är faktiskt ganska mycket pengar, speciellt när man är föräldraledig, så det var riktigt välkommet! :)

    SvaraRadera