tisdag 12 oktober 2010

Gillar inte..

..när folk ringer från skyddat/okänt nummer utan att lämna meddelande. Den senaste veckan har jag missat flera samtal på min mobil och nyfiken av mig som jag är så blir jag så frustrerad när jag inte vet vem som ringt.

Min läkare visade sig vara "skyldig" till ett av samtalen i alla fall. Alla blodvärden/prover var bra och jag har inte längre brist på något, trots att jag inte tagit några vitamintillskott sedan i april. Hur var det nu med LCHF och vitaminbrist? ;) Förvirrad som hon är glömde hon bort varför jag kontaktade henne från första början så hon meddelade bara provsvaren och ansåg väl sedan att hon gjort sitt för mig. Icke! Jag har fortfarande ont i lederna, även om det blivit mycket bättre med omlagd kost och viktnedgång. Jag vill veta varför jag har ont och vad som kan göras för att jag ska må bättre.

Ett annat av samtalen kom från BUP. Vi har så många tider inbokade där nu, så det blir dubbelbokat till höger och vänster, från både deras och vår sida. :)

Nu är det bara ett par samtal till jag undrar över. Om du vet med dig att du ringt min mobil från okänt nummer, kom ihåg att lämna ett meddelande nästa gång så jag får ro i mitt nyfikna sinne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar