lördag 13 februari 2010

Resultat av frisörbesöket...

Den här frisyren ville jag ha!
Så här blev det...

*host* Tja, frisören och jag var inte riktigt överens om hur den där frisyren skulle se ut och resultatet blev ju därefter. Den liknar inte alls den jag hade bild på, men jag är ganska nöjd ändå. Jag ska ge det ett par dagar och skulle det kännas helt fel med "hockeyfrille-stuket" så går jag till frisörprogrammets elevklippning och ber dem klippa upp det kort i nacken. Problem solved. :-D Själva klippningen tog 1,5 timme! Frisören som hade tänkt avsätta en halvtimme.. Jo, tjena!

6 kommentarer:

  1. Anything attires a beauty syrran. Jag tycker i alla fall att den nya frisyren var skitsnygg på dig, precis som du passade i långt hår också. Pussar och kramar!! <3

    SvaraRadera
  2. Tack tjejer! Vad söta ni är. *puss*

    SvaraRadera
  3. Det kanske inte ser ut som på bilden du hade med dig, men det passar verkligen din ansiktsform!

    SvaraRadera
  4. Gud vad snyggt de vart. Jag vill me klippa mig igen. =)

    SvaraRadera
  5. Håller med Carro. Jag tycker att det var en skitsnygg frisyr som matchar ditt ansikte.

    SvaraRadera