tisdag 26 januari 2010

Reafynd!

Förargligt nog hade jag missat att Lindex hade halva reapriset. Jag brukar alltid köpa nästa säsongs vinterkläder till barnen när det är så billigt. Nu fick jag "bara" tag på en jacka till Vemund, men allt i Vendels storlek var slut och inga overaller fanns det till Vemund heller. *snyft* Hoppas på syster eller annan storstadsbo som kan förbarma sig.. Några fynd gjorde jag ju ändå: Vendel älskar drakar och lille Varg måste ju få en varg-tröja!
Fin jacka till Vemund att ha i höst.
Regnbyxor som Vemund kan ha till hösten..
Overall som Vemund - kanske - kan ha nu i vår.
Overall som Vemund kan ha till hösten.
Söt nalle-overall för inomhusbruk, kolla de söta öronen!
På Tins skola hade de loppis, tre tröjor till Vendel för 60:- Me like!!

3 kommentarer:

  1. Förståndig pojke som gillar drakar ;)

    SvaraRadera
  2. Meep. Har du hunnit göra dig av med alla Vendels gamla kläder? Du shoppar ju som en tok!!!
    Kramis i alla fall :-). Ska leta längst inne i garderoben om jag finner fram några avlagda gamla ytterkläder till Vendel också...

    SvaraRadera
  3. Ninna: Eller hur! :-D

    Syrran: Shoppar som en tok vet jag inte.. Har sålt av allt som Vendel hade för att köpa större storlekar till honom ju. Hittar du någon overall i strl 116 antingen på Lindex rea eller i garderoben så mottages den med största tacksamhet! Även bävernylonoverall i strl. 80 el. 86 är välkommet. ;-)

    SvaraRadera