onsdag 20 januari 2010

Maken på jobbintervju!!

Idag är maken iväg på sitt livs första (!) jobbintervju. Han har varit som en liten ettagluttare inför första skoldagen ungefär och jag hoppas sååå att han ska få jobbet. *håller tummarna*

Inättras sov Vemund 5 timmar i sträck, precis som natten innan, så nu finns det hopp om en ljusning i mitt sömnträsk. Bara för att barnen sover så kunde förstås inte jag somna, men det kan å andra sidan bero på en stor mugg kaffe som jag drog i mig precis före läggdags. *osmart* Nu har jag druckit kaffe igen men den här gången blev jag trött, eller så beror det på att jag själv bara sov 5 timmar, totalt, inättras.. Nåja, jag får tänka på det ikväll och försöka varva ner samtidigt med barnen så kanske vi får sova gott allihop. Nu ska jag i alla fall krypa ner bredvid Vemund en stund till innan jag tar fatt på den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar