onsdag 28 oktober 2009

Första inlägget...

Jag har länge velat skaffa en blogg och nu har dagen äntligen kommit då det är dags. :-) Förut har jag bloggat med ojämna mellanrum på favoritsajten familjeliv.se men jag kände att det var läge att skapa en lite mer "offentlig" blogg.


Med tiden kommer läsarna att få lära känna mig och min familj, boendes på Gotland, genom vardagar u fest som det sjungs i visan. I magen ligger mitt fjärde barn, det andra gemensamma med min make. Sedan tidigare har jag två tonåringar vars far bor på fastlandet och så en 3-årig huligan som retar gallfeber på syskonen, fadern och mig men som samtidigt skänker en sån otrolig glädje och lycka bara genom att finnas till. Jag är särbo med min man, vilket räddade vårt (snart) 6-åriga äktenskap. Hemma hos mig bor en svart katt och hos maken finns en lurvig hund. Kanske kommer de att få gästspela då och då i bloggen också.


Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar