onsdag 19 januari 2011

Plastic fantastic!

Jaha, oförhappandes och lite oväntat blev jag övertalad om att själv börja sälja plast. Jag vet inte hur de lyckades övertyga mig, för egentligen är jag en väldigt blyg och tyst person.. Hallå!? Vem skrattade? .. som har väldigt svårt att tränga mig på och börja tala för saker som jag säljer. Nu vet jag ju att just de här grjejerna är riktigt bra saker och bara jag kommer igång som säljare ska det väl inte vara några problem, men hur kommer man igång då?

Nu hoppas jag att jag har några sjyssta kompisar som vill boka in lite demos så att jag kan komma igång och få åka ut och demonstrera alla nya fina plastprodukter som just nu står i en kartong i vardagsrummet. :) Fram till slutet av januari får man en riktigt fin värdinnegåva om man bokar in en visning. Kanske kan det locka? :)

Usch, jag hoppas verkligen att jag lyckas skrapa ihop lite självförtroende att promota mig själv och komma ut och demonstrera snart, så jag får komma iväg och få lite egentid om inte annat. :D

2 kommentarer:

  1. jag tror du kommer vara jätteduktig på att sälja. du klarar det bättre än du tror. om du är dig själv och kan ditt sortiment av varor så säljer du nog en hel del :) kram bästis

    SvaraRadera
  2. Säj aldrig plast! Säj möjligheten att få bättre hushållsekonomi (= slippa slänga mat) eller något annat som burkarna är bra på.
    Pappa

    SvaraRadera