torsdag 1 mars 2012

Sjuka hit och dit..

Det har varit sjukstuga hit och dit här ett par veckor nu. Den ena efter den andra av ungarna har kräkts men inte mer än ungefär en gång vardera åt gången och med ett par dagar emellan varje gång. Mycket märkligt.

Själv har jag blivit så fruktansvärt trött och orkeslös, så jag har ringt och bokat in ett besök hos läkaren och ska dit den 7 mars (om jag minns rätt.) Kanske är det vitamin/mineralbrist, eller bara att jag är småbarnsmamma..?

Vi köpte ju nya sängar och de är otroligt sköna att sova i, men ändå vaknar jag varje dag med smärtor i ryggen och de känns av även under dagen. Att jag delar säng med en 8-månaders minipropeller kanske inte gör det hela bättre förstås, men så här ska det inte vara.

Nu ska jag höra vad läkaren säger om det, tröttheten och även några små magsmärtor som stör mig om dagarna. Om läkaren inte kan göra något åt ryggen så ska jag kontakta en kiropraktor eller naprapat istället, för jag är så trött på att ha ont!! Jag tränar mycket rygg och mage på gymmet iaf så jag hoppas att det i kombination med lite kotknackning kan göra underverk!

1 kommentar:

  1. Dags att stoppa lilla Viljar i en egen babysäng hela nätterna. Du som mamma ligger och spänner dig omedvetet hela nätterna för att du är orolig (undermedvetet ) att ligga ihjäl honom eller skada honom. Klart att det inte går att slappna av och sova skönt under dom premisserna. Kapa navelsträngen nu! Kram!
    Pappa/Morfar till underbarnen

    SvaraRadera